vrijdag 1 maart 2013

Inpakken

Niet alleen het brieven schrijven is leuk, ook het inpakken of het maken van een envelop is leuk! De envelop of het inpakpapier kan je brief of cadeautje helemaal maken.

Ik was altijd al een sucker voor inpakpapier, maar dan stond er thuis nog een rol die eerst op moest en dan liet ik dat leuke inpakpapier maar staan. Net voor kerst liep ik bij de Primark tegen dit leuke papiertje aan. Die moest ik natuurlijk hebben! Het was bijna zonde om mijn cadeautjes daar mee in te pakken.

 

Sinds ik begonnen ben met snailmailen, ben helemaal fan van het bruine kaftpapier. Het ziet er wat suf uit maar door zijn eenvoud heel gemakkelijk in zijn gebruikt. Het is gemakkelijk op te leuke met stickers, stempels of verschillende tapejes.




Tuurlijk zijn gekleurde inpakpapiertjes ook erg leuk. zij hebben iets minder nodig en alleen een l zou genoeg kunnen zijn. 

Het is ook erg leuk om verschillende plaatjes te gebruiken op je envelop. Zo kreeg ik een gigantische koe opgestuurd. Super leuk natuurlijk.


Toen ik deze vellen zag was ik verkocht. Wat een beauty's! *kwijl* Het zijn wrappings books, waar 16 verschillende dessins in zitten op A4 formaat en er zijn 3 varianten van. Waarvan ik de lief versie (pastelkleurig) toch echt het mooiste vind, maar ook in de bonte versie zitten leuke vellen.


1 opmerking:

  1. Eeeejj dat uiltjes inpak papier komt me bekend voor :) leuk!! X Channie

    BeantwoordenVerwijderen