donderdag 25 juli 2013

Goodie Goodness

In blogland verschijnen steeds meer boxen, boxen met een abonnement waarbij je dus elke maand een box/doos thuiskrijgt en allerlei leuke spulletjes ontvangt.

Veel van deze boxen zijn beautyboxen en dus vol met beauty en ander schoonheidsspul. Er schijnt ook al een groene en fruitbox te zijn. Maar dat wil ik jullie helemaal niet vertellen.


Ik heb de Goodie Goodness box ontdekt (nou ja, niet ontdekt, maar ben achter het bestaan van deze box gekomen). Ik ontdekte hem via Instagram en was helaas te laat voor de inschrijving van Juni. Ik heb me wel ingeschreven en ontving de box van Juli.


De Goodie Goodness box is een box vol met handgemaakte spullen van elke keer een andere ontwerper. Dit kunnen papierwaren zijn (zoals in Juli het geval was) of sieraden, kussens enzovoorts. De inhoud en het aantal producten van de box is elke maand anders.

 

Ik ben blij verrast door de Julibox. In het begin was ik wat sceptisch maar na zorgvuldige inspectie vond ik het erg leuke producten. Er zaten drie lichtlantaarns in, een setje wensbootjes en een setje papierenbloemen. Al deze setjes zijn voorzien van leuke dessins, die  met elkaar matchen maar niet echt hetzelfde zijn. Terugkerende kleuren zijn rood, blauw en geel.

De box is te bestellen via de site en het afsluiten van een abonnement gaat via Paypall. Je betaald €22,50 per maand (€18,50 voor de box en €4 verzendkosten).

Je kunt je nog 6 dagen inschrijven voor de box van augustus, dus ik zou zeggen, neem snel een kijkje op de site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten