woensdag 13 november 2013

Webshop Love | Miss Honeybird

Wie snailmail zegt, zegt stempelen. Wie stempelen zegt, zegt MissHoneyBird.
Haar stempels zijn erg populair en steeds meer winkels gaan haar schattige mini stempels verkopen. Ze vliegen de deur uit.

Ik had mijn oog laten vallen op twee grote stempels van MissHoneyBird. De druppel stempels.

Op Instagram had MissHoneyBird verschillende foto's geplaats met deze druppels. In verschillende combinaties en kleuren. En ik was verkocht. Gewoon door de eenvoud, maar ze zijn zo leuk.

Toch weerhield mijn banksaldo me van bestellen. Want als ik ging rondsnuffelen in haar shop, vulde mijn winkelmandje zich snel.
Totdat ik op de Kreadoe tegen de stand van Leuke Lintjes aan liep en ik daar ineens een paar bekende stempels zag liggen. Als iemand met een obsessie scande ik de letterbak opzoek naar de druppelstempels.
En ja, daar lagen ze. Mooi naast elkaar en ik griste er twee weg.
Ik scoorde nog een stempelkussentje en ik kon mijn geluk niet op.

Ik werd nog blijer toen ik de Goodie Goodnesbox van november ontving. Ook daar zaten een paar stempeltjes en ansichtkaarten van MissHoneybird in.



Ik kan weer flink aan de stempel ;) Wat vinden jullie van de stempels van MissHoneyBird?

1 opmerking:

  1. Ik heb die handmade with love ook in mijn bezit, nog niet meer want dat laat mijn rekening ff niet toe ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen